Betalen
Wij versturen onze rekeningen via Infomedics. Infomedics verstuurt de rekening per e-mail. Dit gaat via een tweestapsverificatie en hiervoor worden jouw e-mailadres en mobiele telefoonnummer gebruikt. In de mail vind je een link om de rekening in te zien en om deze te betalen. Betalen kan via I-Deal of internetbankieren. Voor meer informatie kan je terecht op de website van Infomedics. Hier lees je ook de betalingsvoorwaarden.
Op de rekening kan je zien welke tariefcode is gedeclareerd. Ook is de beschrijving toegevoegd zodat je kan zien wat de tariefcode inhoud. Bekijk hier een uitleg over de behandelingen op je rekening.
In sommige gevallen kan het zijn dat wij je vragen met de PIN-pas af te rekenen. Mocht je hieraan zelf de voorkeur geven dan is betalen met PIN uiteraard altijd mogelijk.
Bij het niet nakomen van betalingen zijn wij genoodzaakt de behandelingen stop te zetten tot alle rekeningen zijn voldaan. Voor spoedeisende hulp kan je nog wel bij ons terecht. Wel vragen wij je om dan per PIN te betalen.
Indien betalingen uitblijven moeten wij je helaas uitschrijven. Je kan dan niet meer bij ons terecht en zal een andere tandarts moeten zoeken.