Kwaliteit
Bij goede zorg en aandacht voor het gebit staat kwaliteit voorop. Wij hechten waarde aan een goede service voor onze patiënten. De juiste behandelingen, materialen, informatie en administratie zijn hierbij essentieel. Wij hanteren daarvoor procedures die gebaseerd zijn op (klinische) richtlijnen van de beroepsvereniging en wetenschappelijke verenigingen in de mondzorg en het KIMO (Kwaliteits Instituut Mondzorg). Een goede klachtenbehandeling hoort daar ook bij.
Onze praktijk werkt aan het op peil houden van de kwaliteit. Binnen de tandheelkunde zijn diverse kwaliteitsbevorderende activiteiten beschikbaar. In onze praktijk besteden wij tijd en aandacht aan de volgende zaken:
- Certificering voor keurmerken
- Visitatie (door en bij andere tandartsen/tandartspraktijken)
- Lidmaatschap wetenschappelijke verenigingen
- Lezen vakliteratuur
- Volgen van bij- en nascholing
- Bijwonen intercollegiaal overleg
- Bijwonen studiegroepen
- Interne scholing
- Kennistoetsen
- Implementatie van nieuwe richtlijnen, veldnormen, gedragsregels en praktijkwijzers
- Bijwonen themaprojecten
- Bezoeken klinische avonden
Jouw mening stellen wij buitengewoon op prijs. Heb je suggesties hoe we je beter van dienst kunnen zijn? Neem dan contact met ons op. Zo kunnen we ervoor zorgen dat we goede kwaliteit blijven leveren.